Osnygg

I helgen ska jag vara osnygg och förhoppningsvis läskig.
Det tycker jag är riktig halloween, läskiga förklädnader och en massa blod.
Dock så har jag aldrig klätt mig så, utan det har alltid handlat om att klä ut sig och försöka se snygg ut.
Nu tycker jag absolut inte att det är fel att vara snygg på halloween eller att klä sig i så lite kläder som möjligt, har ju som gjort det själv:) Det är mer att jag tycker att det ska bli så roligt att få vara blodig och sårig. Töntigt nog så känns det lite spännande;)
Det är så kul att klä ut sig!:D



Hunnit med en film ikväll också
The Blind Side, se den!
Snacka om fin film som man blir alldelles varm inombords efter att sett.
Helt seriöst kunde man se fåniga glada flin på både Johnna och mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0