The Phantom of the Opera

Denna dag har känns ovanligt lång, fast inte jobbigt lång utan mer härligt lång.
Efter jobbet hade jag videodate med min Ray. Tror jag skratta mest hela samtalet, han är rolig min karl:)
Sen så har källan till dålig lukt i min lägenhet äntligen hittats! I några dagar nu så har det varit en äcklig stank och jag har inte alls fattat vart det kommit ifrån. Själv tänkte jag att det kanske var avloppet, men efter att mamma min kikat runt i min lägenhet så kom hon ganska så snabbt på vad det var.
Jag hade nämligen lämnat en plastförpackning med en rå kycklingbit och typ köttsaft sittandes i vasken. Aja, låter man disken samlas upp så är det faktiskt lätt att missa, eller? Dumt gjort av mig..

Snart ska jag dra mig hem till min inte längre illaluktande lägenhet, men först tänkte jag bjuda på ett litet filmklipp. Har just kollat på Fantomen på Operan, så vad passar inte bättre än en sång från filmen?
Jag har gillat denna låt väldigt länge, och jag gillar den ännu mer när jag nyss blev upplyst om att det är Gerard butler som sjunger?! Hur har jag kunnat missa det?:S


God natt!



Kommentarer
Postat av: kloss

vaddå e gerard butler fantomen?

2010-03-18 @ 14:28:45
URL: http://kloss.blogg.se/
Postat av: kloss

Mycket mycket skumt..men då vet man juh de :P

2010-03-19 @ 07:46:13
URL: http://kloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0