Mål


Jag har kommit på att det är bra att sätta mål.
Ännu bättre är att skriva upp sina mål till allas beskådan, för då känns det som om jag kommer känna mer press att nå dem.

1) Jag ska träna minst 4 ggr i veckan.
2) Jag ska gå ner 3 kg innan maj.
3) Jag ska promenera minst 2 ggr i veckan.
4) Jag SKA endast äta godis på lördagar.
5) Jag ska alltid äta frukost.
6) Jag ska
dricka mycket vatten.

De får räcka.
Tänk om jag klarar det? Eller, så ska jag nog inte tänka. Jag menar: Jag SKA klara det:)



Typ träning


Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: kloss

4 gånger i veckan :O

räknas promenaderna inte in då :O!

Du e tokig, men jag älskar dej ändå :)

Du får tvinga med mig på promenaderna om jag är frisk! Smack

2010-03-10 @ 21:48:36
URL: http://kloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0