Michael Jackson

Michael Jackson tema på idol. Braa låtar och braa idoler.

Sitter med familjen och myser. Erik har nyss sjungit thriller och Anders Bagge säger: Du kom, du såg, du segrade!

En person i min familj(som önskar vara anonym) säger:
Veni Vidi Vici... Det var hitler som sa det.

Att säga at jag höll på dö av skratt efter det påståendet är en underdrift. Felsägningar är humor!

Ledtråd: Min anonyma familjemedlem är antingen Maria eller Frida.


På tal om humor, dags för blades of glory. Johnnas favort Will Ferrell är med. nä, nu ljuger jag.. men jag vet att det är en av Maddes favorier iaf:)


Kommentarer
Postat av: Mia

Det är FRIDA!

2009-10-17 @ 09:28:56
Postat av: Frida

skyll på mig :P

2009-10-17 @ 09:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0