Happy birthday

Ja, idag ska jag och andra glädjas åt min födelse.
Dagen började dock inte som jag hade hoppats!
En sjuk vän <3(krya på dig nu och sluta oroa mig helatiden) och en dum karl.
Sluta med grinolle-emma och tidig hemgång från jobbet...


Dagens sluta iaf helt tvärtom.
Efter besök av min fina familj och vänner, bla överraskande vänner så kan man inte annat än att känna kärlek.
Kärlek till att leva, kärlek till människor runt omkring en, att finnas.
Jag finns för att ni finns!

Om dagen har lärt mig något, så är det tacksamhet och en handlings betydelse.
En persons handling, eller i detta fall flera personers, har förgyllt min dag och jag ska göra mitt bästa att i framtiden förgylla andras. Jag må låta överdriven eller smörande, men det är inte min mening.

Jag är glad.
Dagen började som sagt med tårar, och den slutar med tårar. Tårar av rätt anledning.

Att fylla 22 år känns hur bra som helst helt plötsligt.
Puss och God Natt och tack till alla som har uppvaktat mig idag <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej ! Vi är ett gäng svenskar här på jobbet som har följt hela din resan till och från USA med spänning, hoppas du har kommit till rätta nu där hemma i slaskiga Sverige! Nu undrar vi bara, hur går det med Ray? Finns han kvar i bilden eller utanför ramarna? Kram !

2009-11-24 @ 10:41:36
URL: http://migway.com
Postat av: malouu

Du är ju som våran syster emma! Klart vi finns där. Jämt alltid whenever. Ser att du överlevde natten?! Puss

2009-11-24 @ 16:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0