Lite som har hänt!


Vi hade fullt hus en dag. 6 strömsundsbor, en hammerdaling och three amerikaner;P

Sen  drog dessa snyggon tillbaka hem till Sverige:(

Jag och Ray åkte och kika på en Jay Leno inspelning. Ganska så roligt att se hur allt går till:)
Bäst av allt var nog att hela publiken blev bjudna på en middag på ett mexikansk ställe.
Gratis är gott?

Vi använda vår gratismiddagbiljettfrånjayleno och tog de dyraste och största måltiderna vi kunde hitta:D
Blev en hel del med mat och jag har nog aldrig varit så mätt.
Vi åt lunchen vid halv två och jag var inte hungrig förrän på eftermiddagen dagen efter...

 Och som alla förmodligen redan har listat ut så är Ray min pojkvän numera.
(Vet inte varför, men det låter väldigt fjantigt att säga pojkvän?)
Han är iallafall världens bästa och jag har aldrig tyckt om någon så mycket som jag tycker om honom.
Förutom att han är snällast så är han även roligast! Han får mig att skratta varje dag.
Vad ska jag säga? Vi är perfekta för varandra.

aja, allt jag har skrivit låter nog jätte fjantigt. Dagens ord är nog fjantigt.. men vet ni vad, jag är kär och då får man lov att vara lite fjantig;P

Jag har annars ett löfte till er som fortfarande läser min blogg(fastän bloggtorkan)..
Det kommer att skrivas minst ett blogginlägg varje dag från och med imorgon!

Just nu är det Puss och God Natt!

Kommentarer
Postat av: Karro

Men grattis Emma till kärleken! Då kan ju du stanna i staterna och bli en äka amerikanska :-)

2009-05-10 @ 11:15:03
URL: http://luckykarolina.blogg.se/
Postat av: Minna

Vad roligt!! Jag har väntat med lika stor spänning som när Linda Rosing skulle avslöja sin nya pojkvän. :D Grattis! Puss och kram

2009-05-10 @ 12:29:42
Postat av: EmmaPemmaS

Du är inte det minsta fjantig, Emma. Du är bara bäst som vanligt! =) Ps. Ray verkar vara ett bra klipp för dej. Du får mitt fulla stöd i denna fråga. Ds.

2009-05-10 @ 12:34:57
Postat av: annak

Emma, sa ju att du skulle hitta karl därnere! :D fast jag känner mig lite (väldigt) dum som inte hade en aning. Gud va roligt hihi!

2009-05-10 @ 13:22:21
Postat av: Susanne

Men va roligt!!:D



Ja du har ju varit lite frånvarande på sista tiden så nåt annat än att blogga har du ju gjort;)

Kramen!

2009-05-11 @ 10:09:43
URL: http://susannewennberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Emma & Ray sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G!

2009-05-11 @ 10:22:17
URL: http://mariapaulina.blogg.se/
Postat av: Marie

Kul :) Grattis! Jag har undrat vem det var... ;) Så nu blir du kvar i USA eller? :O haha

2009-05-11 @ 10:57:48
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0