filmmys

Idag efter skolan så har jag spenderat all min tid med att kolla på filmer:)

Först blev det:


och sen blev det:


En massa tårar blev det också. ;P


Det är väldigt tomt i lägenheten nu. Vi har ju haft besök här i nästan en månad :O
När jag packade en väska till grabbarna att ta med hem så kändes det som om jag själv skulle åka hem och det kändes.... ehm typ skönt!

Jag erkänner, jag längtar tills jag kommer hem.

Träffa min knäppa familj...
Kika på tv på kvällarna med mamma.
Lyssna på pappas störande ljud.
Tjaffsa om kläder med Frida.
Busa med Carl.
Våldgästa Sofie och busa med de små trollen.
Spana efter myror på stan med Maria.
Ligga och mysa med Kajsa framför kamin.

Vill också leka med mina vänner.
Hanga loose med Johnnaponna och Emmapemma.
Hälsa på min Mary.
Fika på saga, kalasa och hitta på bus med en massa snyggon.

Svensk mat och svensk godis skulle inte heller vara så tokigt;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad har ni för adress där borta? :) När är det planerat att ni kommer hem?

2009-05-14 @ 09:12:21
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för den presenten jag fick, det är inte alla som har en sån häftig dansbands kungen skjorta, pappa saknar sin dotter alla dagar sen hon åkte till usa,längtar tills hon är hemma igen kram

2009-05-14 @ 21:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0