ensamtid


Två udda kort.

Idag har jag haft ensamtid..
Gick runt och fönstershoppade en sväng och hamna till sist på Barnes&Nobles.
Där läste jag skvallertidning efter skvallertidning tills jag hade läst dem alla.:)
Försökte även se lite smart ut genom att läsa baksidorna på en och en annan bok.

Tycker om Barnes&Nobles, är så mysigt att gå runt bland alla böcker.
Om jag bara hade tålamod att läsa en hel bok..
Det får bli ett mål för mig. Jag SKA inte bara påbörja en bok, utan jag ska läsa ut den också!


Just nu lagar min karl mat och kallar mig fläskpannkaka.
Hans nya smeknamn för mig. Jag är hans little fläskpannkaka.
Jag vet att han menar väl, men det är lite svårt att ta det ordet seriöst.
Men å andra sidan så låter det gulligt när han säger det med sin amerikanska dialekt att jag genast vill plocka upp luren, ringa skatteverket och döpa om mg.

Kanske ett andra mellannamn?
Emma Christina Fläskpannkaka Zakariasson
Emma Fläskpannkaka Christina Zakariasson
Fläskpannkaka Emma Christina Zakariasson.

Nu är det dags för mat.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0