Babyshower

Idag följde jag med Rays mamma på en babyshower för hans brors fru.

Ray och hans brorsdotter.

Sött!

Babyshower gatta!



Det var en rolig dag med en massa lekar:
Hitta säkerhetsnålar, gissa gravidmagens omkrets, presentbingo, gissa godisar i nappflaska osv.

Pinsamaste var nog när vi skulle skriva ett varsitt kort med goda råd?
Vad har jag för goda råd att ge till någon som ska ha ett barn och som jag träffat en gång tidigare?
ehhh...Lycka till med babyn.....skicka en bild....Du kommer att bli en bra mamma.. blahaa blahaa.

Sen så hade jag inte så mycket mer att skriva:P

Puss!

Kommentarer
Postat av: marie

hehe, jo jag samlar på gamla burkar :P

2009-05-31 @ 13:33:04
URL: http://enrandigtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0