S:t Patrick's day


Igår letade jag efter balklänningar till min lillasyster. Det var så roligt och jag kände mig jätte fin i många av klänningarna. Jag vill också gå på bal igen!

S.t Patrick's day firades på en bar. Det var väldigt folkigt och nästan alla var klädda i grönt. Jätte bra stämning:)

Vi:)

En tävling startar. Vem kan få flest halsband? En kille eller en tjej?

Green beer var något jag var tvungen att testa. Det smaka.. eeeh... som öl.

Sötis med lappen kiss me, i'm swedish.

På jakt efter halsband.

...Och vinnare blev såklart jag;)

Efter att druckit ett flertal öl och 4 shottar så var jag ganska så dragen. Väl hemma fick Ray stå ut med en väldigt tjattrig och full Emma.
Jag var både törstig och hungrig så min stackars rumskompis fick laga mat mitt i natten:P


Denna skolvecka är slut. Alla är lediga imorgon för det är någon planerar dag eller något sånt.
Måste erkänna att jag har varit väldigt dålig med skolan denna vecka.

Måndag: Jag började veckan bra och hade min drawinglektion.
Tisdag: jag försov mig och missade min första lektion. Skyndar mig på skolan och möts av en lapp som säger att min andra lektion är inställd.
Idag: Jag är bakis och har ont i mitt öga. IGEN?! Förstår inte varför jag ska få detta röda öga.
Missar därför min drawinglektion.

KOMMER INTE ATT UPPREPAS!

Nu ska jag göra mig något att äta och kanske dra ner till stranden.
Puss!






Kommentarer
Postat av: kloss

ooh jag diggar din gröna partyhuvtröja ;D

alltid!

2009-03-18 @ 22:03:27
URL: http://kloss.blogg.se/
Postat av: Terese

Du missade väl inte bulmers? God irlänsk cider :)

2009-03-19 @ 19:21:31
URL: http://teresezakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0