Snurresprätt


Igår var det riktigt mys.
Jag och Jesper käka jordgubbar med grädde, drack en drink som heter St tropez(smakar sommar) och såg på en jätte rolig film.

Vill du ha ett gott skratt, se filmen Role models.

Senare på kvällen kom Ray, Levi och Chago(vet inte hur det stavas) och övade på sitt DJajande. De ska tydligen spela på ett stort kalas nästa helg. Måste säga att de var riktigt duktiga!
Mitt i natten lagade jesper jätte god mat och alla blev mättna och belåtna.

En härlig kväll med roligt sällskap.


Men den sena natten gjorde mig väldigt trött idag..
Som alldelles nyss när jag skulle he över bilder från kameran till datorn så försökte jag seriöst att koppla in min mobiltelefon?!

Jag är helt enkelt snurrig, virrig och uppochner idag.

NU blir det faktiskt en promenad och sen måste jag plugga inför ett prov som jag har på tisdag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0