Helgens bilder


Bus. Här i Los Angeles ska det alltid göras en massa olika handskakningar och high fives!.:S
Jag hakar inte på den trenden..

Än en gång så tas en bild då jag ser ut att vara mycket fullare än vad jag i verkligheten var.
Kvällens bedrift måste nog ha varit att jag drack en hel vinflaska för mig själv.
Jag tycker det iallafall, då jag vanligtsvis har svårigheter att dricka ett glas vin.

The roomies.

Redo för Hollywood!

Levi, en av Rays kompisar.

Så nu har jag bjudit på lite kort ifrån helgen:)
Solen skiner så jag tänker gå ut och försöka bli lite brun!

Later..

Kommentarer
Postat av: EmmaPemmaS

Heta vänner man har!

2009-03-16 @ 22:38:37
Postat av: Mia

vafan... lillasyster ska inte se sexig ut! Dra på dig snickarbyxor och en tjocktröja tack!

2009-03-17 @ 09:11:28
URL: http://mariapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0