Hawaii baby

Igår grillade vi och drack lite:)
Jag tog dock inga bilder, så jag har tjyvat denna bild från Madde.
(hope you don't mind roomie).


Och den händelse som har fått fram mest med skratt dessa dagar:
Stopp i toaletten.
Jag skratta så mycket att jag fick magont och slog som en idiot i en dörr.
Kan tyvärr inte ge alla detaljer i respekt till mina rumskompisar;) ..men det sluta med att jag fick knacka dörr och fråga efter en sugpropptoalettgrej. OCH här i USA så öppnar folk inte sina dörrar om de inte väntar någon.
Men jag hade tur tillslut när en familj öppnade och gladeligen lånade oss en sugpropptoalettgrejj.:)

Annars så är Hawaiiresan på springbreak bokad!
Det tycker jag är hur bra som helst:)

Nu ska jag till Ralphs och handla. Jag ser ut som skit, men jag orkar inte bry mig. Inte idag ivarjefall.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Mia

ska vi byta liv? psst, jag såg en myra som frös. Det va konstigt för han stog i ett hörn som är 90 grader.. mohaaa

2009-03-16 @ 12:09:52
URL: http://mariapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0