Happy birthday to you!


Grattis Grattis Grattis Grattis till dig söta Marie.
Min present till dig?
Jag tänkte leta upp ett känt band och be dem göra en låt som kommer att heta Sweet Marie;)
(it can only happend in L.A).

..och det är en extra speciell dag idag för även Emil fyller år!
Stort Grattis till han med:)


Annars så hade jag planerat att vara riktigt duktig idag. Träna och städa.
Vad gjorde jag?
Jag somnade.

Ett San Diego inlägg kommer imorgon. Då kommer ni få se massvis med bilder och filmer.
Med detta vill jag säga välkommen åter imorgon;)

Ps.
Till min bästa vän:
Du är guld värd och jag saknar dig.
Mycket med kärlek till dig jämt!<3
Ds.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack tack! va söt du är! lovelove

2009-03-25 @ 09:14:51
URL: http://www.marie.devote.se
Postat av: marie

och jag ser fram emot låten:P

2009-03-25 @ 09:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0