En besviken Emma

Här kommer lite bilder ifrån fredags, då vi var på kalas på ett Frathouse:)

Jag och Pauline. Efter ungefär hundra försök så blev detta det bästa resultatet.

Flickorna och två småkillar som vi prata ganska så länge med.

Den här killen är så sjukt lik min kusin Erik. Syns inte lika tydligt på detta kort som det gör i verkligheten och många av er vet nog inte hur min kusin ser ut. SJUKT lik säger jag bara.

Kvällen var ganska så kul och jag var ovanligt social av mig. Jag lovade bort mig själv i giftemål till en fransman(?)  Jag blev inte full förrän bilresan hem(väldigt lyckat!). Jag fick mysa. Jag hade roligt!


Igår hade vi Jesper på besök. Han lagade till mat och vi kikade sedan på film. Myspys.

Denna dag började med prat med Johnnaponna<3 och Emmapemma<3. Det tycker jag var en bra start.
Och nu sitter jag i soffan och luktar svett. Har varit lite duktig och tränat på gymmet.
Men jag är lite besviken.. Jag vägde mig och efter ett bra tag utan en massa småätande och inte alls lika mycket med onyttig mat, många promenader och träning så har jag endast gått ner 2 kg!!! 2 ynka kilon.
BESVIKEN är mitt ord för dagen.

Mitt öga är också fortfarande rött. Fast det är inte lika rött som igår, så jag antar att det håller på att läka eller något.
Och för er som undrar vad jag har gjort för att få mitt öga så rött?
Jag har faktiskt inte den blekaste aning. Är ute och kalasar och vaknar morgonen därpå med ett öga rött.
Nä, ett mysterium är det!

Det är negativa Emma som gäller idag.

Skriver mer sen. Puss!

Kommentarer
Postat av: BeingTobbe

Det där med ditt öga låter ju riktigt konstigt... :S

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-08 @ 23:39:25
URL: http://beingtobbe.blogg.se/
Postat av: Mia

ja han är lite lik Erik faktiskt!

2009-03-10 @ 12:46:27
URL: http://mariapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0