Bloggtorka?

Har visst inte skrivit på några dagar nu.
Bloggtorka? neeeeej. Jag har myst en massa istället;)
Med vem? Hemlis..




Gårdagen var jätte soft. En riktig svullodag/kväll.
Det sågs även på twiligt. En jätte bra film som gör mig svartsjuk.
Jag vill också ha en heting till karl(han behöver faktiskt inte vara en vampyr).
Jag vill också vara jätte kär och hitta "den rätta" för mig.
Jag vill helt enkelt ha den kärlek som de har i filmen.

så..Var kan jag hitta filmkärlek?


Dagen har annars spenderats på skolan.
Jag har varit duktig, dukitg och åter duktig. Pluggat massvis.
Min historialärare var konstig nog lite snällare idag. Hon gav en slängpuss till en utav killarna för att han sa något smart.
Det roliga är att det är samma kille som hon under en tidigare lektion slängde ut för ingen anledning.

Hon började även att prata om hur killar ska göra för att veta om tjejen njöt?!  Hon sa fraser som Was it as good for you as it was for me och You like that. Dock vet jag inte vad det hade med historialektionen att göra..

För övrigt så har jag märkt att det är många gamla gubbar som kommer fram och pratar med mig. Jag måste ju ha någon radar som drar till sig dessa gubbar. De är oftast mellan 60-70 år gamla och pratar med mig om allt mellan himmel och jord.
Den bästa gubben trodde att jag var härifrån, vilket fick upp mitt självförtroende när det gäller att prata på engelska.
Den värsta gubben glodde på min tuttar och efter att så uppenbart glott i 10 minuter så kommer några ord fram:
:- I like your shirt.

Later alligator!

Kommentarer
Postat av: kloss

den där filmkärleken vill ja me ha..:)

fast inte edward, jag blev besviken på hur han såg ut i filmen..:P inte alls nå fin! i boken var han snyggast i världen, suck!

2009-03-13 @ 08:27:56
URL: http://kloss.blogg.se/
Postat av: malin

jag är BESATT av twilight.

2009-03-13 @ 08:38:04
URL: http://malings.blogg.se/
Postat av: HP

Nu måste jag ändå slå ett slag för filmkvalité här. Twilight var ju verkligen jättedålig. Nu har jag förvisso inte läst boken så jag hoppas att den är bättre, men människan som skrev manuset till filmen måste skämmas. Inget djup, ingen story, otroligt lam dialog. Rent filmtekniskt var både specialeffekterna och sminket pinsamt dåligt.



Själva konceptet hade säkerligen funkat i rätt händer, men tyvärr föll det platt.



Nåja, nu ska jag inte förpesta din blogg något mer. Uppenbarligen säljer den ju då det ska göras tre filmer till. Huvva.

2009-03-13 @ 16:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0