V



Ute på nya äventyr. Eller ja.. för Indira iallafall;P


Tuff reklamaffisch, såg så verklig ut!









Vi tog det ganska så lugnt idag. Slappa förmiddagen och såg på en film.
Efter det åkte vi till Venice och vandrade runt. Jag köpte mig en Johnny Cash t-shirt, yaaaay!
Kvällen bjöd på middag hemma hos Angel, och det vet ju iallafall Johnna och Emma hur gott hans mat är;)

Det var nog allt för idag!
God Natt!

Ps. Som min enda tävlande så tar MInna hem priset gratis fika. Hon gjorde det väldigt bra också, två av tre rätt:P
Hoppas du känner all ära och berömmelse som tillkommer med detta pris;)

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag är bäst när det gäller fika. ;P Jag känner mig oerhört stolt och ser framemot att du kommer hem. Puss!

2009-06-25 @ 18:52:39
Postat av: EmmaPemmaS

Åh jag vill ha hans mat... gott gott!

2009-06-25 @ 19:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0