Tröttast

Jag har många gånger sagt att jag är tröttast i världen.
Idag har jag upptäckt att alla tidigare gånger som jag sagt detta har varit lögn.
FÖR idag är jag tröttare än någonsin... Idag är jag nog tröttast i världen...

Varför kan man undra?
Jo, dumma jag gör alltid allt i sista sekund.
Hade nästan hela dagen ledigt igår och jag visste att jag hade mycket med läxa, men ändå så börjar jag med läxan klockan 20.00. Runt ca 22.00 var jag klar med min engelska läxa och påbörjade min drawingläxa. TRE stycken skulle jag göra. Klockan tickar och tackar och när den slår 01.00 så fins det ingen ork kvar i händerna.
Gick och la mig för at sova och eftersom jag var långt ifrån klar med läxan så klev jag upp 04.00 och gjorde klart allting, för att sedan börja min första lektion 07.45.

Nästan ingen sömn.
Vilket är väldigt ovanligt för mig. Jag älskar att sova!


Läxkaos.

Fastän brist på sömn, så har iallafall en sak gått bra idag.
Jag fick tillbaka min researchpaper. Jag fick 19 poäng av 20 möjliga och nästan inga stavfel alls!:)

Nu ska jag nog kika på en film.
(ska försöka att undvika en repris genom att påbörja dagens läxa lite tidigare).

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror aldrig man lär sig, det är alltid mycket roligare att göra allt annat än att plugga.;)

2009-06-04 @ 12:37:25
URL: http://marialindgren.blogg.se/
Postat av: Mia

Duktig idiot ;)

2009-06-04 @ 13:25:14
Postat av: Sofie

Jag skrev min sista tenta för den här terminen idag!

2009-06-04 @ 20:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0