Midsommar+Indira

Midsommarkalas på andra sidan atlanten!:)


En kalasvärd!

Äter sill för första gången...


Pauline hade bakat en supergod tårta, så sommrigt!

Sötis! (Madde är faktist inte så full som hon ser ut att vara:P )



Trevlig och rolig kväll var det iallefall!


Idag spenderade jag och Ray hela dagen till att ta buss efter buss för att hämta upp Indira.
Det var tre år sen sist vi sågs, men det känns som igår!

Hon hade med sig en korg med mexikansk godis till mig:) Hur spännande är det inte att testa godis från andra länder?
Man vet inte riktigt vad man ska vänta sig,:starkt, surt, äckligt, gott?

Sötgodis.

Äckligt godis gjort på tequila? inget för mina smaklökar. bläää

Finaste Indira och Ray hjälptes åt med maten. Sen spendera vi resten av kvällen med att äta god mat, och såklart en massa tjattrande!

Jag har pratat så många minnen ikväll så det är sjukt.


Imorgon blir det en heldag.
Jag, Indira, Ray och Angel!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: EmmaPemmaS

Tequilagodis? Hmm.. tacka vet jag snören och violer! =)

2009-06-22 @ 12:26:29
Postat av: angelica

ha en trevlig dag:)

kram

2009-06-22 @ 12:29:13
URL: http://raaaw.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Hej! Sugen på en ny design? Vi har färdiga designer till salu, men designar även efter dina önskemål. Kika gärna in en sväng!



Ha en trevlig dag!

2009-06-22 @ 12:33:49
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0