Hollywood


Lilia och Madde:) Vi bor hos Lilia  och hon är nog en av världens snällaste människor. Så omtänksam och hon kallar oss för sina svenska bror/syster döttrar! Hon kallar även Strömsund för sin hometown. Söt Lilia!

Hollywood! Dagen har spenderats här. Inte så värst fint område(enligt min åsikt) men roligt att se ändå:)
Vi hade även vår personliga Guide Ozzy. En tjenis till Lilia som också är jätte snäll.
REDAN har vi bra kontakter i denna stad, inte illa alls!


Några stjärnor. Finns hur många sånna här stjärnor som helst.


Dessa två tillägnar jag såklart Johnnaponna!<3 Saknar dig ja!


Toksöt.


Det blev en tur med en taklös bil. Det var myyyyys kan jag lova!

Vi tog sedan en drink och käka lite småplock och Ozzy säger 'You said you wanted to see celebrity so look out'.
Utanför fönstret går Vince Vaughn! Det var ganska så tufft att se han faktiskt:) Madde gick tillochmed fram och prata med han. Mer om det får ni läsa på hennes blogg http://maddeborg.blogg.se



 
Idag har jag fått höra att jag ser ut som Ashlee Simpson och irländsk ut. Ja, va tycker ni?;P


Eftersom
jag fortfarande är tröttast så tänker jag nu gå och lägga mig och därför blir mitt blogginlägg inte längre än såhär. Men jag kan faktiskt lova att skriva mer imorgon!;)

Puss och God Morgon till er i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag hörde att pappa va därr innan er? Stämmer detta?

2009-01-23 @ 10:20:16
Postat av: kloss

oooh :D ja diggar stjärnorna du tillägnat mig :D

saknar dej, ja vill komma nu nu nu

2009-01-23 @ 16:47:51
Postat av: kloss

förresten så kasnek du e lite lik ashlee...lite iaf

2009-01-23 @ 16:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0