Snart är det dags!

Tisdag åkte jag till Östersund och bjöd syster Maria på middag och biobesök.
Det var hennes examenspresent. Efter 3,5 år så är hon äntligen klar och jag är så stolt över henne!

Inne på bion.
Mys, då vi bara var 6 peroner i hela salongen.
Satt två stycken störiga tanter bakaför oss och jag har aldrig hört så mycket tjatter! Lyckligtsvis så tystnade de när filmen började.

Changeling
En film som berör. Jag blev både förbannad, ledsen och besviken på människan när jag såg denna film.

Idag mötte jag upp och lunchade med Marie. Thai mat, muuums!



Dagen har annars spenderats med att packa.


...och jag hade inte kommit igång om det inte vore för Johnnaponna.
Tack, tack, tack och tusen tackar till för din hjälp!
Du är bäst!


En dag till sen åker vi. Spännande!
Boende de första dagarna är iallafall fixat. Vi kommer att bo hos en dam som verkar ha en eller annan kontakt här i Strömsund. Snäll dam!:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0