Pirrar


Det pirrar i min mage. Jag börjar nog bli nervös på riktigt!
Detta betyder att jag kan räkna med en lång natt med svårigheter att somna...

Men vad oroar jag mig över? Det kommer nog att gå bra, det SKA gå bra.
Jag är nog mest orolig över att flyga. Jag hatar flygplan. Fastän dess storlek så tycker jag att se känns osäkert att sitta i det. Jag menar... större bilar brukar ju kännas tryggare än små bilar.
Näe usch vad jag är rädd att flyga och varenda gång planet lyfter så har jag en stor klump i magen och allt jag kan tänka är: Vi kommer att krascha, vi kommer att krascha, vi kommer att krascha.

peppar peppar ta i trä(som Madde skulle ha sagt).



Det är väl dags att säga God Natt!

Kommentarer
Postat av: M

Peppar peppar ta i trä emma!

2009-01-16 @ 00:27:15
URL: http://maddeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0