hittad!

Var lagenhet ar hittad!:) Vi maste bara ringa imorgon och saga att vi vill ha den.
....sa nu gar det att halsa pa oss;)
Och bara sa ni vet sa vantar jag mig besok av er!

Annars sa har Lilia kort runt oss idag. Bland annat till stranden for en pinacolada(ny favorit) och aven till Beverly Hills. Beverly Hills tycker jag ar kul da jag ar ett beverly hills 90210 fan!
Lilia ar sa snall snall snall.. har jag redan namnt det?:P Hon har tillochmed sagt att om boende skulle skita sig eller om vi ville spara pengar sa fick vi bo hos henne. Men a andra sidan sa vill man ha ett eget boende da det hor till hela grejen att flytta hit och plugga och sa. Ni forstar nog hur jag menar.

Imorgon ska vi ut och kopa oss madrasser och lite smasaker till lagenheten. Lilia vet en massa billiga stallen, sa vi kommer nog att klara oss ganska sa billigt undan. Hoppas iallafall...

DET ar jobbigt att skriva utan ett svenskt tangentbord, sa det far bli min anledning till varfor jag skriver lite idag ocksa;)

Jag saknar manga av er dar hemma och jag hoppas att ni saknar mig med! Aven fast jag kan vara en suris ibland:P

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mamma

De är klart att vi saknar lillmemmis, med kaos och allt. kram mamma

2009-01-25 @ 10:02:31
Postat av: kloss

jihooo nu ska ja å emma fixa biljetter till er :D

2009-01-25 @ 11:16:16
Postat av: EmmaPemmaS

Jag kommer! =)

2009-01-26 @ 11:55:15
Postat av: Mia MYSEN

Jag har fått jobb! Så nu kan jag börja skrapa ihop till resan ;)

2009-01-26 @ 14:44:07
Postat av: Anonym

heeeej!!!! jag vill också komma och säga hej. jag är så inni h-vete avundsjuk på er två så jag tror jag avlider snart. hoppas ni har det toppen!!!

2009-01-26 @ 15:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0