Hejdå NYC!

Ja, då har man packat ihop allt igen.
Längtar verkligen till få packa upp mina saker igen och få göra mig hemmastadd.

Det har blivit dags att säga hejdå till New York.
Hejdå du stora stad. Jag tycker verkligen om din fina park, dina skyskrapor, de fina utsikterna och de promenadvänliga gatorna. Du har så mycket att erbjuda och du vet väl om att du är en fin både under dag och natt? Jag kommer tyvärr bara att sakna dig lite grann, då värmen i L.A lockar. Förlåt.
...men tack ska du ha för dessa dagar!


Nä nu ska det väl snart vara dags för frukost. Önska oss lycka till på flygresan!

Puss!

Kommentarer
Postat av: kloss

jag vet att flygresan kommer gå bra :) hörs när ni e framme! s ack

2009-01-21 @ 16:56:41
Postat av: Therese

Lycka till på flygresan!:) Skriv snart igen!! :)

2009-01-22 @ 08:07:09
URL: http://tessano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0