I'm so bad

Det blev visst lite mer shopping idag(lägger ut bilder senare).
Men när man är och vandrar runt bland affärerna så kan man inte motstå frestelsen!


Det börjar bli kväll här och Ray har just bjudit oss på jätte god mat. Han är verkligen jätte snäll!
Nu står Madde och diskar och han spelar på sin typ DJutrustning. Själv sitter jag här och latar mig;P

Ikväll har jag själv fått upplevt hur tokigt det kan bli ibland, när man översätter något man ska säga från svenska till engelska. Jag börja typ prata om att jag är så dålig på att laga mat och sähär löd min mening:
'I'm so bad'  Och det var inte bara orden utan det sätt som jag sa det på. Som taget från en porrfilm.
Ray börja skratta och efter en sekund eller två så kopplade även jag vad jag hade sagt.


Kvällen erbjuder en film, Body of lies.
Berättar sen om det är värd att se eller ej.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0