Påskharen

Idag lekte jag påskhare åt mina kära rumskompisar:)
De fick en massa godis och jag tror jag fick dem båda på glatt humör!


Ray fick en riktig utmaning.
För att hitta sin korg var han tvungen att följa ett flertal lappar.
Den stora utmaningen var att orden var på svenska, så han fick springa till datorn med jämna mellanrum och söka efter översättningen.
Man ska aldrig göra det för lätt;)


Packning på gång för fulla muggar!
Imorgon åker jag till Hawaii, Imorgon åker jag till Hawaii... sjunger jag med en konstig melodi.

Puss till allesammans!

Kommentarer
Postat av: Mia

Psst! Jag såg två myror som bar på en kvast. Jag tror att de va på väg mot Blåkulla. Mohhhahaaa. Glad PÅsk systra mi! Puss

2009-04-09 @ 12:51:02
URL: http://mariapaulina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Glad Påsk syster yster!! Ha det så roligt på Hawaii! Vi sticker till stugan idag och kommer hem på måndag!! Timmy och Tove skickar massor med påskpussar och påskkramar!!

2009-04-09 @ 13:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0