I'm back!

Jag har varit jätte klen att skriva dessa dagar.

En snabb uppdatering:

Hawaii var jätte fint och lite solbränna fick jag(smörjde in mig själv med solskydd lite för mycket tror jag).



Min syster fyllde år den 10 april. Stort grattis till henne!:)


Emmapemma S har kommit hit till oss:) Det har blivit en massa skratt!


Johnnaponna har varit en sjukling och därför inte kunnat komma hit ännu.
..men hon kommer på söndag! jääääääj! We are waiting for you!:P


Annars så kan jag säga att jag är kär:)
Nu vet jag att mamma och pappa blir nyfiken och det får ni vara ett tag till;P

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Är du kär? =D Nu får du allt skicka ett mail och berätta för storasyster!! =D Jag ska iaf be Jens plocka ihop lite fina påskkort på barnen och skicka till dig. Jens har ju köpt en systemkamera så det blir kanonfina kort! Sköt om dig lillasyster! Kram

2009-04-18 @ 11:06:35
Postat av: Mia

Nu vill jag höra!!!!!!!!!!!!!! Tack lilla söstra för gratulationen ;)

2009-04-18 @ 22:37:03
Postat av: marie

vem vem vem är han? :)

2009-04-19 @ 20:15:41
URL: http://www.marie.devote.se
Postat av: malin

ray kanske? ;)

2009-04-21 @ 15:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0