i'm a cheeseburger




Cheeseburgare, Corona och C en film.
Man ska glädjas åt de små sakerna i livet helt enkelt.



    

Några bilder ovan från helgens kalas.
Det är bara att konstantera, det är inte alla som kan bära upp en Flanellskjorta som vi!;)

Jag vågar inte skriva så mycket mer om helgen förutom att det blev nått strul här och där(fjortisemma), dansshake som vanligt och en pinsam walk of shame klockan sju på morgonen.
TUR att jag inte kalasar så mycket längre!

Jag har känt mig ensam hela denna vecka på jobbet. Hoppas Madde kommer imorgon, för henne har jag saknat!
Krya på dig nu nu nu..

Mamma och Pappa har kommit hem från Ö-sund och de har med sig cheeseburgare till mig!
Ja, jag vet att klockan är efter 22.00 men jag lever livet med alla dess njutningar!

Puss Puss

/Emma. 

The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return.

Kommentarer
Postat av: Mysen

strulade här och där? jag tror jag måste sluta läsa din blogg ;)

2008-09-04 @ 12:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0