Därför


                Därför



Sista passet på McDonalds är avklarad. ALDRIG mer och det känns hur bra som helst.
Lite attityd visade jag också:
Ett killgäng i 20 års åldern beställde hamburgare som skulle dröja 3 minuter.
Den fullaste av dem var tokflörtig och dryg.
När han sen fick sina hamburgare så klagade han på att det tog en halv minut längre och insisterade på att få en hamburgare gratis.
Då jag sa att han inte fick det blev han tokig och skulle anmäla mig.
Han fråga efter mitt namn, jag peka på min namnbricka och sa vad jag heter och att han får anmäla mig hur mycket han vill. Att det inte spelar någon roll då det ändå är min sista helg.
Killen blir stum, nervös och går därifrån.

Kommer att sakna många av mina medarbetare!:(


         Färgglada strumpbyxor är en hit!



Helt okej kalas i helgen.
Jag var lagomt paff imorse när jag hade ett meddelande i röstbrevlådan.
När jag sen lyssnar så hör jag ett samtal mellan mig och en kille.
Killen: Vart ska du sova inatt?
Jag: ehm. hemma
Killen: får jag följa med?
(fortsättningen får ni gissa er fram till)

Alltså, han ringde till mig samtidigt som han pratade med mig ansikte mot ansikte.
Helmysko.

Vi hade även ett litet framträdande på Grand..
Jag, Johnna och Emma sjöng jämtlandssången.. på jämtska! Den ni!

Ja vad hände mer?
Vi shakea loss på Mcklubben, trodde det skulle bli en dance off pga en.. eh ja va ska man säga en svartsjuk tjej?
Träffa många trevliga typer och vi var ganska så trevliga själva, fuller.
Försökte prata vett men jag lät nog mest bara förvirrad själv! haha
Blev lite halvt förbannad på en kille. Jag förstår mig inte på dig.
 
Det hände mycket mer, men jag orkar inte att skriva allt.

Nu är det sent så god natt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kan inte Jämtlandssången på svenska.:P Då är det ju inte Jämtlandssången.:P

2008-09-29 @ 10:52:16
URL: http://marialindgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Det var en kul kväll. Dansa i flera timmar.. bra träning =)

2008-09-29 @ 11:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0