Surf's up!



Film som vanligt!
..men jag har så många på datorn just nu, så jag har näst intill blivit besatt.
Surf's up var hur söt som helst. Jag vill nog ha en soft surfar grabb.
Jag hittar han nog i L.A!

Fast innan mitt filmtittande så var jag duktig och tog mig en lång promenad. Det känns genast bättre av att bara nämna det;)

Annars så är det mycket i mina tankar just nu.
Jag har åldersnoja, jag känner tvivel över alla killar och jag känner mig fulare än någonsin.
Äsch jag måste bara klaga, det har nästan blivit mitt andra namn;)
..nu låter det som om jag tycker synd om mig själv, men det gör jag verkligen inte.
Jag lämnar visst det ämnet.

IDAG har jag även kämpat med mina stickor, igen.  Jag vill blir klar med min halsduk.
Eller jag vill inte, jag ska!

Eftersom jag knappt tog mig upp imorse så är det nog bäst att jag går och lägger mig NU.

Puss Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ju sagt att du kommer hitta en rik amerikan att gifta dej med. Så vi kan komma å bo hos er =)

2008-09-23 @ 10:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0