Arbetsmyra


Sitter på jobbet, men jag har faktiskt rast.
Rasterna är mycket tråkiga utan Madde här. äsch päsch

Imorse var jag så trött och less men jag blev snabbt glad.
Hade fått beröm skickat till mig igår, som jag inte hade sett.:S

'Jag säger det igen och igen...Du jobbar för jäkla bra!

Det jag oroar mig för är att jag kör slut på dig så säg till om du tycker det blir för mycket mail, jag kanske inte kan

åtgärda det på studs eller ens på dagen men säg till/ifrån så kan jag kanske styra och ställa på annat vis.

Men just nu känns det oerhört tryggt att ha dig där, utan att överdriva är det du ensam som ser till att mailbiten

fungerar.'

Det kanske kommer fram lite skrytsamt, men jag kände mig uppskattad och det bör många människor få känna.
MER BERÖM TILL FOLKET!
..så tänk på det;)

Direkt efter jobbet bär det av till ö-sund med emmapemma. Johnnaponna är redan där. Sen blir det middag med Lizafisa, Malinpalin och Mariepari. Jag är barnslig, jag vet!:)
Hoppas på bio på kvällen. filmfreak jag.


..
och imorgon är det äntligen dags! Min tredje tattuering och jag är konstigt nog nervös.
Förstår inte varför? Jag vet ju redan hur det känns och jag tycker inte att det är så smärtsamt.
Kanske jag känner på mig att något kommer att bli fel?
Det återstår att se! (önska mig lycka till)

Alla får ha det så bra!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0