Wishing upon a star



Jag önskar att jag gillade frukt!
Okej, jag hatar inte frukt och visst äter jag klementiner.
Det jag vill komma fram till är att jag aldrig ens skulle tänka tanken på att köpa en frukt.

Och varför skriver jag om frukt i min blogg?
Jo, jag har ingeting annat att skriva om och kanske, bara kanske, så går min önskan i uppfyllelse.
Vem vet, jag kanske har en andeniflaskan blogg;)

Detox, dag 3.
Gått riktigt bra!
Har känts som en helt vanlig dag och jag har inte varit lika hungrig som tidigare.
En bra dag, följs säkerligen av en dålig imorgon.



..en mycket omogen, nervös, trött, glad och nyttig jag ska sova.

ps. fortsätt läsa min blogg, det kan komma något intressant någon dag.ds

Kommentarer
Postat av: sofie

vad är det man får och inte får äta under detoxen? jag är inte så insatt:P

2008-10-22 @ 11:23:18
URL: http://leijonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0