Love is not love


Jag har tidigare lagt ut en bild på min snygga Marilynvägg.
Idag pekade min syster på väggen och frågade min 5 åriga systerson om vem det är.
'Johnna' svarade han.

Jag blev även väldigt paff  idag.
Min pappa började prata om att han läst en rolig kommentar på Alex Schulmans blogg?!
Det kommer fram att han brukar läsa bloggen regelbundet och att han tycker att den är bra.
OM det var något jag inte trodde om min pappa, så var det nog att han läser en blogg!


Min tattuering. Jag kommer att lägga ut en bättre bild så småningom.
Men för alla er som vill veta vad det står:

Love is not love
Which alters when it alteration finds,
Or bends with the remover to remove:
O no! it is an ever-fixed mark
That looks on tempests and is never shaken;
It is the star to every wandering bark,
Whose worth's unknown, although his height be taken.



Jag skriver mer om helgen imorgon, för nu måste jag sova.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Mia

va?!?! oj.. det visste jag inte!

2008-10-06 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0