Dumma natt!


Gymnastik, synd att det bara är 1gång/veckan för vi har riktigt roligt!


Natten
har varit en plåga.
Jag var inte varm, utan het! Feber?
Sen så hade jag även ont i foten, vilket jag störde mig på halva natten.
Det värsta är att jag säkert inbillade mig alltsammans.

Annars så är jag väldigt feg..
Jag vill så mycket men jag vågar så lite.
Det är ju bara en fika med en främling, inte ett hopp från flygplan utan fallskärm.

Måndag, en rolig dag?
Vet inte varför, men måndag är nog den dag som det blir mest med skratt på jobbet!
Det slår nästan aldrig fel. Helskumt, för det borde vara den dag som alla är bitter över helgens slut.



Detox, dag 2.
Idag har det bara varit jobbigt!
Ont i huvudet, kissnödig helatiden, svettningar, sötsug och hunger..
Jag vet inte alls hur jag ska klara av två veckor:S
Får helt enkelt ha lite mer fantasi och försöka att göra något gott av det jag får äta.
hmm.. svårt

Nu ska jag dricka en kopp te och förhoppningsvis somna på en gång;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0