Prom Queen


Musikaltema kalas ihelgen i umeå!
Madde:- Jag har en idée! vi kan vara alice i underlandet.
Jag:- Är det en musikal?:S
Madde:- Ja, då kan vi ha röda skor.
Jag:-eehm. menar du trollkarlen från oz?


  Du är så kul!


Igår
blev jag även tokglad, för igår fick jag tillbaka mina balklänningar från Total Sanering.
De stod med på listan över kläder som inte gick att rädda, så det blev en överraskning!
En riktigt bra sådan:)

Idag har det varit en lång och tråkig dag. Jag har verkligen inte gjort något.
Höjdpunkten har varit en långpromenad.. Ja, ni hör ju hur roligt jag har haft;)

Jag har inte mycket att skriva, så god natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

blev du glad över att dom inte gick att rädda? ;p

2008-10-08 @ 22:15:56
Postat av: Emma

svar till anonym: som jag skrev så stod de med på en lista öer kläder som inte gick att rädda, så det var en överraskning!

alltså en överraskning att jag fick dem tillbaka:P

2008-10-09 @ 13:58:31
URL: http://emmacash.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken tur att dom lyckades rädda klänningarna. :)

2008-10-12 @ 22:31:56
URL: http://marialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0