Juldagen

Här kommer lite bilder ifrån Juldagen!
Bättre sent än aldrig;)

 

Sofie och Anna-Karin                              Minna, Anna, Madde & Johnna
 
        Madde                                                    Malins röv & Johnna
 
     Kusin Elin+ kompis                              Johnna+ fyllo
 
    Minna ramlar;P                                         sötmalin
 
       Puss Puss                                                 Glada gänget:)
 
    Sötsuss!                                                  Druckit bacardi breezer kanske?;P

Juldagen var helt okej. Kvällen får en trea av fem möjliga.
Malin (http://malings.blogg.se) var en jätte bra förfestvärd och folk bara ramla in. Vi var så många att jag nu på efterhand inte vet vilka som var där. Låter det vettigt?
Tyvärr hade jag lite svårt att komma igång med drickandet. Inte bra att dricka samma sak som du vid tidigare kalas har spytt upp. Nu låter det som om jag drack spya och det var ju verkligen inte fallet. Jag förvirrar mig själv idag..
Väl inne på Folkan tappade vi bort varandra och hittade varandra stup i kvarten.
Standardfrasen och den fråga man fick mest var nog:- Har du sett..?

Jag var iallfall så less över att ha letat efter miss Wennberg i en timme(fylletid) eller 20 minuter i vanlig tid, Välj själva.
Det var någon som presentera mig för en av poliserna som var ute och jag kom på den briljanta ideén att anmäla miss Wennberg som försvunnen. Det var med blodigt allvar som jag gjorde min anmälan, dock fick jag ingen seriös respons.
Jag träffa en slusk till karl som våldspussa mig, aldrig mer han.
Jag gick runt och folk fråga vem jag hade fått ett sugmärke av på halsen. Det blev min funderare under kvällen men blev en aning besviken då jag sedan såg att det var lite läppstift. Fråga mig inte hur det hamna på min hals?
Det blev en mycket 'Jag' men det är nog för att jag gick runt själv i min egna värld och då är det svårt att veta vad som hände runt om mig, med kompisar och så..:P



Idag

jobbade jag min sista dag på Itella. Skönt men lite konstigt.
Nu är det bara att planera inför USA. På fredag är det två veckor kvar!
Jag och Madde i den vida världen. Det klarar vi väl?:)



Slutligen..
Guitarr hero är som en drog och nu måste jag sova.
Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: Maddicken

Vi kommer att klara oss utmärkt och vi ska ha sååå jävla roligt emma! Ett minne för livet :D Förresten, roliga bilder sen juldan! Jag vill ha pussbilden på oss två :)



Puss puss älskade vännen, love u :)

2008-12-31 @ 00:24:48
URL: http://maddeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0