God Lucia!

..eller säger man kanske Glad Lucia?

Mina söta syskonbarn är luciafina.

Faktiskt är det mamma som tagit kortet(Johnna har lärt mig att inte kapa huvuden).

Jag strunta i att kalasa idag. Det sparas till Juldagen istället:)
Mamma och Pappa är ute, och Pappa kalasar nog tillräckligt för hela familjen.

Det var förfest hemma hos oss med pappas arbetskamrater.
Eftersom man är nykter åker man självklart på att köra.

Jag kör pappa och två av hans kompisar(som är i min ålder) och den ena säger:
Emma, spelar det någon roll om killen har en stor kuk?



IMORGON ÄR DET JULUPPVISNING!

Kom och kolla! Det börjar klockan 14.00 och det är gratis!
Var? Sporthallen.
KOM KOM KOM!


Puss!

Kommentarer
Postat av: HP

Ja Emma, spelar det någon roll? ;)

2008-12-16 @ 01:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0