after work




Mina ögon känns som om jag just har grinat!
aja, jag erkänner.. Jag har grinat.
Har sett filmen deep impact 1000 ggr förr, men jag grinar lika mycket varje gång.

Idag efter jobbet blev det afterwork.
Det bjöds på Grillplanka och alkohol.
 
 
 

Jag höll mig till en cider, vågade mig inte upp att sjunga karoke och kände mig som en riktig partypooper.
När klockan närmade sig åtta tog jag beslutet att åka hem. Ibland är man inte på kalashumör och vet att man borde bespara resten av folket ifrån ens sällskap:P
Kvällen spenderades istället med Johnnaponna.
Vi såg en bra film, käka pizza, godis, popcorn.. (vilka svullon vi är ibland;))
Men det var precis vad jag behövde!


Jag har bestämt mig för att bli bättre.
Jag måste ha tålamod och inte bli så lätt irriterad.

Lucia imorgon, kalas?

Puss och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0