En liten jag.

'Jag vill bli.

Jag vill bli servitör på tåg där för jag tycker det skulle vara roligt att arbeta.
Heller vill jag bli foto model det tycker mamma och pappa för man tjänar pengar men jag vill inte tjäna pengar.'

Mina framtidsplaner har definitivt ändrats från ung ålder;)


Bara för att bilden är rolig!
..men å andra sidan så tycker jag att mycket är roligt så jag tillåter mig inte att bedömma just detta.


Under helgens kalas var  jag lite utav en fjortis.
Jag erkänner, lite ångest har jag men det är bara att ta det för vad det är.
En kväll, en liten stund, på ett helt liv..
Nu är det glömt!

Mer om helgen skrivs imorgon med en eller annan bild.
Imorgon börjar även allvaret igen så det är bäst att sova.

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Marie

haha du är rolig du emma! en kväll, en liten stund, på ett helt liv. Bra skrivet ;) hahaha.

2008-09-01 @ 09:18:48
URL: http://www.marie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0